پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228646
به مناسبت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان
مراسم زيارت عاشورا در هيئت رزمندگان اسلام شهر فارسان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1396/07/06 10:27:37
نمایش : 2074
همزمان با ايام سوگواري سروروسالارشهيدان امام حسين (ع) مراسم پرفيض زيارت عاشورا با حضور کارکنان ادارات شهرستان فارسان برگزار شد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين مراسم معنوي که با حضور کارکنان ادارات برگزار شد، امام جمعه شهر فارسان با تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) گفت: محرم بهار گريه است و خوشا بحال کساني که توفيق دارند از ماه محرم و صفر که مناسبتهاي مختلفي را در خود دارد کمال بهره را ببرند و خود را براي ساير ماههاي سال بيمه کنند. 

وي در ادامه با تأکيد بر فرهنگ و پيام عاشوراي حسيني اظهار داشت؛ احياي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه، ضامن هدايت و بقاي جامعه اسلامي است و پيام قيام با شکوه سيدالشهداء(ع) منحصر به آن زمان نيست، بلکه اين پـيام، پـيامي جاويد و ابـدي است و فراتـر از محدوده زمان و مکان است.

او با گراميداشت ياد و خاطره رزمندگان و شهداي گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ها، حماسه آفريني ها، ايثار و شجاعت هاي دليرانه ملت ايران و فرزندان برومند اين سرزمين در دوران هشت ساله اي است که ملت سرافراز ما در برابر تجاوز همه جانبه استکبار جهاني ايستاد.

وي ادامه داد: «امام حسين عليه السلام مظهر ظلم ستيزي و حق طلبيست و رزمندگان و شهداي گرانقدر ما در هشت سال دفاع مقدس با الگو قراردادن عاشورا اين راه را ادامه دادند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html